Friday, 4 March 2011

Zaman Budak Poly=Zaman Remajaku

Hari ini kite bercerite tentang zaman aku di Politeknik Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah atau lebih dikenali sebagai Politeknik Shah Alam (PSA)....

Kalau nak di ikutkan mase di Poli la aku rase suasana tu sgt seronok..Maklumla semua yg masuk sebaya dengan aku..semuanya budak lepasan SPM...aku ingat lagi aku telah ditmpatkan di kamsis Satria dengan 1 bilik 3orang penghuni..kiranya aku,ina ngan yatt..

Selama 3tahun (termasuk 6bulan g praktikal kat KWSP)..memang macam2 kenangan..hahahha..dengan aku yg kaki jalan ni....
1) kalau blh setiap malam nak g Giant..
2) g kilang Roti Gardenia untuk sem akhir
3) g kilang Coklat kat Hulu Langat untk asgment paper Produk
4) g kilang sos Aminah Hassan untk asgment paper Industri
5) g MARDI untk asgmnent paper Research
6) g Water World kat Shah Alam time Poli xde air...
7) g PD 2x..hahhaha..satu ngn kawan..satu ngn bdk class
8) g Sungai Gabai ngn kawan2 time tu ponteng class la katekan..
9) g ladang Dragon Fruits kat Kuala Selangor..
10) hahhahahha..and macam2 tmpat lagi la..dan penat nak senaraikan....