Thursday, 24 February 2011

Kisah Kehidupanku....

Nama diberi Nurhanis Bt Hamzah...
Berasal dari Kajang, Selangor...Satay Kajang..heheheh..mmg terbaaikkkk!!!!
Study kos Bachelor Of Human Resource Management at UUM..
Merupakan belajar Diploma di Politeknik Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah..
Kalau nak ikutkan hati, memag la dah xde hati nak belajar, maklumlah slpas diploma aku tlh bekerja di Putrajaya dgn gaji yang dikira "ok la"..ttapi atas desakan ibu yg suruh aku apply jgk borang UPU secara online..aku turutkan juga..selepas bberapa bulan, aku dpt surat tawaran yg melayakkan aku untk belajar di UUM..aduh..saat itu aku rasa macam xde perasaan pun..duk sibuk keje..hahahhaha...korang tau x aku berhenti kerja lagi 2 hari sahaja aku nak daftar di UUM..ibu aku punya la bising...persiapan x bt lagi...aku terpaksa bg notis berhenti kerja 24 jam..selepas tu adelah sedikit jamuan untk raikan hari terakhir aku dgn bos aku ngn kakak2 kat sane bg aku "souvenir"..hahaha..macam2 la aku dapat hadiah..x sangka pulak balik tu byk dpt hadiah..

Itulah serba sedekit tntang kehidupan aku sebelum melangkah ke UUM :)
Selepas itu, family pun hantar la aku sampai ke kedah...
Thanks kpda kakak2 ofis, my bos, ibu, ayah, makcik2 yg byk bg nasihat and suport kpda aku..
Inilah gmbar my Family....huahahahha..I love my family...

ayah,aku and ibu
baju 1 sedondon

di rumah nenek mase raya